vineri, 17 octombrie 2014

Chişinău: O plimbare prin Chişinău

La începutul acestei saptămâni am făcut o scurtă vizită în capitala Republici Moldova, Chişinău (mai exact 13-15 Octombrie 2014). Am luat la pas oraşul, cât mi-a permis timpul, cei drept, am văzut două muzee, despre care voi vorbi în altă postare şi am luat pulsul capitalei.
Oameni sunt calzi şi primitori, dar parcă în aşteptare unei schimbări.
A doua zi a fost de altfel ziua de hram a Chişinăului, multă lume, un fel de zi a oraşului, care s-a terminat seara târziu cu un concert, parerea mea extraordinar, dat de Thomas Anders (Modern Talking).
În cele ce urmează voi înfăţişa câteva poze din această vizită.
 Muzeul Naţional de Istorie şi Arheologie a Moldovei

 Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală Chişinău

 Biblioteca Naţional a Moldovei

























Ştampilele de intrare şi ieşire din Republica Moldova

Va urma...

P.S. Pentru cei ce nu ştiu cine este Thomas Anders (Modern Talking) am pus o poza de la concert mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu